Tgcex Kızlar merhaba. Yarın detaylı ultrasonum var ona mecbur gidicem zaten özel kliniği olan bir doktora gidicem. Ama sonuç göstermeye hastaneye gitmeli miyim bilmiyorum. Sizce sonuç gösterme ertelense sıkıntı olur mu?
inciiim Tgcex canım detaylı ultrasondaki sonuçlarda sıkıntı yoksa gitmene gerek yok kendi doktoruna ortalık sakinleşince gösterirsin
Bernagkgz Merhaba canım zaten ultrason doktoru sana her şeyi söylüyor. Yani benim öyle olmuştu sonra doktoruma whatsapp dan sonuçları gönderdim gitmeme gerek kalmamıştı