Öncelik mrb 8 yıllık evliyim herkezin hayalidir evlenip yuva kurmak ve çocuk çocuğa kavuşmak ama ne yazıkki bazen hayat bizi sınav eder burada olan olmayan her evli kadının hayalidir anne olmak ve normal yolla hamile kalınmadığında malum en son çare tüp bebek oluyor bende 2 sene normal yolla hamile kalmak isteyip de hamile kalamayanlardandım ve en çok da cahil insanların bombardımanı…
her memlekete gittiğimde hani yokmu daha,bebek düşünmüyormusunuz,sorun mu var. ,bir daha bebeksiz gelme (en çok babanne anannneler) sorun sende mi yoksa eşin de mi ,karnıma manalı manalı bakmalar çok kafaya takıp ağlama nöbetleri yaşardım bide biz 2 eltiyiz bide görümcem var görümcem henüz 13 yaşında eltim benden sonra geldi aileye evlenir evlenmez hamile kaldı ve daha çok üzülüyordum neden benim yok neden bende anne olamıyorum diyordum sonunda eşim de üzülmeme dayanamayıp bir tüp bebek uzmanı profesör bulmuş 2 sene olmuştu evleneli ve biz düğün borcu ödüyorduk tüp bebeğe başladık herşey gayet iyi gidiyordu tüm altınları sattık şehir dışına gidiyorduk ve kalacak yer sıkıntısı bütçe kısıtlı ve çok zor süreçlerden geçtik tedavi iyi gidiyordu çok mutluyduk bende anne olacaktım hayali bile muhteşemdi ilaçları alıp her gün vuruluyordum yumurtalar belirli büyüklüğe geldikten sonra çatlatma iğnesi vuruldum ve yumurtalar anestezi ile toplandı benim gibi birkaç anne adayı transfer zamanını bekliyorduk hatta yabancı uyruklu anne adayları da vardı herkez herkez için dua ediyordu ve transferim gerçekleşti ve o gece şehirde kalıp ertesi gün evime döndüm ama karnımın içleri çok acıyordu ve ben sonunda kavuşacağım bebeğin hayali ile o acı bana vız gelirdi ve 11. Gün kan testi istedi doktorum değerim düşüktü dedik belki katlanır 14. Gün tekrar kan testi yaptırdık ve sonuç hüsran günlerce ağladım belki 2-3 ay dışarı çıkmadım küsmüştüm hayata. Tekrar denesek maddi imkanımız yoktu benim için hayat bitmişti derken kendimi toparlayıp çalışmaya başladımbiraz da olsa kafam dağılmıştı derken 7-8 ay gibi sonra bir doktor bulduk ve oda şehir dışında idi ona randevu aldık ve gittik bana sorun olmadığını yalnız çabuk bebek sahip olayım dersen tüp bebek dedi bizde tamam dedik bu oturduğum şehirden daha uzaktı ve bizi zorlu bir süreç bekliyordu ve hazırdık tedaviye başlandı git gel git gel derken ilaçlar vurulmaya başladım bu doktorum ve hemşiresi çok ilgili idi çok memnundum dedim bu kez olacak içimde inanılmaz bir sevinç vardı üstelik doktorum baba adamdı bir insanın yüreği okadar mı güzel olur ❣️Ve yumurtalar toplandı ve transfer oldum eve geldik ben de bir tuhaflık vardı midem bulanıyordu yeme azaldı karnım çok ağrıyordu ve tuvalete çıkamıyordum yani idrarımı yapamıyordum eşim doktorumu aradı ve hemen acil Buraya getir yada en yakın hastaneye yatır dedi ve eşim transfer edilen hastaneye götürdü gece 1 gibi hastaneye vardık doktorum yurtdışında idi ve benim yaşadığım durum tüp bebekte hiperstmilasyon yaşıyormuşum yani ohss bana yatış verdiler o geceki doktor ilgilendi ve benim karnım idrarı atamayınca 8 aylık hamile karnı gibiydi çatlama derecesinde idim damar yolundan serumlar mı desem bişey yiyemiyordum koldan mama ile besleniyordum kusmalar mı desem karnımdan her gün uzunnn bir iğne ile 5-6 litre sıvı alınıyordu sıvı alındıktan sonra hem serum hem su ne kadar sıvı aldıysam hemşireler takip ediyordu eşit olması gerekti eşim hergün şırınga ile ölçüyordu özel hastane olunca eşim cebinde parası bitti aileden hiçkimse sormuyordu paranız varmı yok mu diye adam gece refakatçi idi gündüz günlük yevmiyeli işe gidiyordu ne anne var ne baba ne eşimin ailesi 😪😪 tek destekçimiz eşimle kendimiz tedaviye başlayalı 15 gün olmuştu ve test yapıldı ikiz bebeklere hamile idim sevinsem mi üzülsem mi bilemiyordum istediğim olmuştu ama ölecektim çünkü hiç bir ilerleme yoktu iyiye gitmiyordum tedaviye vücut yanıt vermiyor demiş ciğerlerim vücudum her yeri su dolu idi 24 saatte bir alınıyordu sıvı ve günde 2 kez alınan sıvı enfeksiyona sebep olup hasta ölür deniliyordu ağrıdan sabahlara kadar bağırdım hastaneyi sesimle yıkıyordum genital bölgem sıvıdan aşağı sarkmıştı şişmişti ve eşime doktorum vücut tedaviye yanıt vermiyor eşini kaybedebiliriz demiş eşim hep yanımdan aşağılara bi bahane bulup gidiyordu meğer ağlıyormuş 😪😭bana belli etmemek için ve benim haberim yoktu hemşire ağzından kaçırmıştı öyle öğrendim ve günlerce ağladım derken üzüntüden bebeğimin birini düşürdüm kanama başlamıştı doktorum bizim için öncelik annenin sağlığı dedi ve nihayet vücut tedaviye cevap vermeye başladı ikinci bebek ise gelişmeden kaldı öyle sakın üzülme herşey nasip dedi ve bu tedavi sürecinde okadar çok ilgili idi hastanenin sahibi olduğu için bana özel yemek bile hazırlatıyordu yavaş yavaş yemeye başlamıştım ve 35 gün sonun da taburcu olmuştum karnımda 1,5 litre daha su vardı azalacak o dedi doktorum sürekli yat dinlen zaruri ihtiyaç harici sakın kalkma dedi 10 gün sonra kontrol vardı ve şükür atlatmıştım sonra dedim Allahım (töbe) senin emrine karşı geldim ilk denemem de beni uyarmıştı dedim bir daha tüp bebek yaptırmayacaktım evime döndüm hemen normale dönemedim belki ama 4-5 sonra toparlandım derken Allahım mucizemi verdi normal oğluma hamile kaldım inanamadık şok olduk içimde yaşadıklarımdan dolayı bir hüzün vardı acaba buna da mı bişey olur diye hiç üstüne düşmedim normal hayatıma devam ettim ve artık bende hamile idim canımı önce Allah’ın izni ile canını dişine takan gece 2-3 lerde gelip benim için uğraşan beni kurtaran adam ❣️Ayaklarını öperim ben o insanın hastenesine kontrollerimi yaptırıyordum ve elhamdulillah oğlumu kucağıma aldım artık bende anne idim ❣️❣️ Sonra oğlum 2,5 yaşında iken yanına bir tane daha olsun dedik ve normal yine hamile kaldım ama ne yazıkkı boş gebelik oldu ve aynı doktoruma ağlaya ağlaya kürtaja gittim dedim Allahım vardır bir sebebi 6-7 ay daha geçti ve tekrar hamile kaldım ve elhamdulillah Allah bana dünya tatlısı kızımı verdi çok şükür bin şükür
ve sakın üzülmeyin ağlamayın Allah’ın vardır bir bildiği diyin geciken şey güzelleşip geliyor ve hep derim ben hayırlısı demedim tevekkül et tmedim ama bana bir ders oldu tecrübe oldu Allah’a bırakın tabiki tedavi olun bol dua tevekkül gerisi taktir sürekli bir aksilik terslik oluyorsa şunu bilin ki Rabbim acele etme etme bana bırak diyordur 🤲🤲 tez zamanda hayırlısı ile evlat sahibi olmanız dileği ile…
işte bişeyler zor geliyor en çok da anne olmak cennet annelerin ayakları altında derler şuan inaşllah Allahım beni de layık görür cennetine çektiğim bu mücadelede…burda bekar varmı bilmem ama bekar evli anne anne adayları annelerimizin kıynetini bilelim kimse için onları üzmeyelim çünkü onlardan daha fedakar kimse yok ❣️