muciiiizemmm bende ilk vurulduğum zaman tam iki hafta o tarafa yaramamıştım bile çok fazla ağrı hisstemiştim. Sonrakilerde hep hemşireyi tembihledim yağlı olduğu için yavaş yapışması gerekiyormuş yoksa çok fazla ağrım oluyo diye sağolsunlar hep ona göre vurdular ve hiç ağrım olmadı. Birde iğne vurulduktan sonra vurulan yere 5 dakika kadar masaj yapıp öyle kalk canım