Gokcetutkun Merhaba anne adayları 🤗 53 kilo ile hamile olduğumu öğrenmiştim şu an 24 haftalık hamileyim 63 kiloyum çok mu fazla yoksa normal mi ilerliyor sizce 😏🤭
arslanmerve57 Gokcetutkun canım dikkat et bence doktorum bana hamilelik boyunca 14 kilo almalısın fazlası olursa diyetisyene yönlendiririm sağlığın açısından hemde bebek için dedi. Ben 36+6 haftalığım toplamda 11 kilo aldım
__kubragokce__ Gokcetutkun Gokcetutkun Bende 28 haftalığım ve 8 kilo aldım biraz fazla olabilir ama şu günlerde önemli olan sağlıklı olmak sağlıklı kalmak. Diyet yapmak bağışıklığı düşürülebilir. Bebişlerimiz ve biz sağlıklı olalım da kalan kiloları sonra veririz napalım benim fikrim bu kızlar. İnanılmaz az kilo alan hamişler de yazıyor ama bana pek inandırıcı gelmiyor açıkçası.
seda1anne Gokcetutkun fazla olmuş sizinkisi ben 26+3 üm 4 kg aldım doktorum 20 haftadan sonra Alman lazım dikkat et dedi öyle de yapıyorum toplamda zaten 13-14 kg ile doğumu tamamlamak en sağlıklısı
__meczup__ Gokcetutkun Gokcetutkun zayifmissin önce ondan böyle olmuştur inşallah bu hızla devam etmez çünkü son zamanlar agirlasicaz ve hareketlerimiz kısıtlanacak fazla kilo da bu anlama zorlaştırıcı bir etken. Ben de yarın 24u tamamlayacagim 68 le hamile kaldım 70 kiloyum şuan
perihankrkya Gokcetutkun 42 ile hamile kaldım perşembe günü baktım 51 di🤣 ama şuan 52veya53 olmuşumdur kesin 🤣 bende 21+3um
Zuhraa Gokcetutkun benim doktorumda en fazla 9 kilo al hamileligin boyunca dedi 23+3 um 3 kilo aldim. ki bu virüsten boyle giderse boyle almamaya devam edicemi hic sanmiyorum😶
GulcanYvz Kızlar ya virüsten dolayı evdeyiz yürüyüş bile yapamıyoruz kesin çok alıcaz ya yani ben kendim öyle olacak gibi daha 16 haftalığım 2 -3 kilo almışım