wasdxz007 benim de kahverengi akıntım olmuştu genelde bu durumlarda bütün doktorlar progestan veriyorlar sanırım. Ben de hala kullanıyorum içini ferah tut. Ben ultrasona girdim hiçbir kanama görünmedi plesentanın yerine baktı düzgündü sadece dedi ki rahim gergin duruyor. Bu virüs yüzünden hepimiz stres yapıyoruz sanırım ondan oluyor. Hiç korkma yat uzan hep ve progestana devam et. Aynı senin gibi okuduklarımdan çok etkileniyorum ben de. O yüzden yazmak istedim yani bir sorun yoktur sadece stres yapıyoruz çok. Ama tabii ki doktora gidip ultrasona da gir hem bebeğini görürsün ☺️