RRR Kızlar ya yarın on haftalık olacaz ama benim hiç belirtim yok bi şey mi oldu diye korkuyorum hiç belirti yaşamayanınız var mı 😐
Zozi RRR cnm ben de 8+3 um.bende de hafif mide bulantısı var bide akşama dogru enerjim azalıyor.bana da belirtim yokmus gibi geliyor.dra sordugumda herkesin farklı oldugunu ve sanslı oldugumu soyledi.
HamileyimAnneyim RRR Bende 9 +2 haftalık hamileyim hic belirtim yok bugün doktora gittim bebek saglıklı bisekilde büyüyormus icim rahatladı valla ya
RRR Zemuda ayyy kesinlikle aynen ya bende diyorum canım bir şey istese aldırmaya bile çekinecem nerdeyse 😐
sercen RRR bide bu haftalar azalıyor merak etme benim yeni bugun yemek istegim oldu bitiyo yani korkma inşallah bişicik olmaz 🙂
RRR Zozi şanslımıyız daha mı şanssısız karar veremedim belirti olsa hah iyi diyecem 😂 ama olmayınca da stres oldum yok gibi
RRR HamileyimAnneyim ay valla bende zor tutuyorum kendimi gitmemek için 😐 ama buradaki yorumlar rahatlattı biraz 😍
RRR Deniz14 ayyy valla her gün aklımdan geciyo kalp atısı dinleme cihazı varmıs ondan almayı bile düşünüyorum 😂
Deniz14 RRR internette 70 liraya falan görmüştüm 😂🙈 ama senin daha 10 haftalık 16. Haftadan önce duyulmuyo o cihazlarda sağlık ocağında 16. Haftadan sonra dinletiyolar onlarla
Snur94 RRR şükredin halinize her belirtiyi en igrenç şekilde dibine kadar yaşadım berbat günlerdi hatırlamak istemiyorum hiç bu yüzden ikinci çocuğu ancak on yıl sonraya düşünüyorum 😒☺
RRR Snur94 işin bi de o tarafı var dogru diyosunuz iyi oldugunu bilsem hep sevinecemde bazen böyle içime kurt düşüyo 😐