Dilanburak ilk bebeğimde göğüs yarasını o kadar çok çektim ki 2. De Doğumdan 3 hafta kadar önce sabah akşam lansinoh un lanolin kremini kullanmıştım şükür hiç yara olmadı göğsüm şimdi 3. Gelecek inşallah kullanmaya başlayacam bu sefer Hindistan cevizi yağı kullanıcam bakalım onu da çok önerdiler