Herkese merhabalar arkadaşlar Rabbim hepinizin bebişlerini sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah Çok uzun tutmak İstemiyorum hikayemi şükür ki çok kötü bir hamilelik geçirmedim 27. Haftamda plasenta aşağıdaydı Ama sonra normale döndü normal Doğum seyrinde gidiyorduk 39 haftalık olmuştum asla bi belirtim falan olmuyordu günümün dolacağını falan düşünüyordum zaten bebek hep yukarıdaydı 39 5 te sabah kalktığımda nişanımın geldiğini gördüm hafif sancılarım vardı okadar sevindim ki doktorumu aradım bebeğin hareketlerini hissedmediğim için gel bakalım dedi eşimle beraber eşyalarını da alıp gittik çatı muayne oldum açıklık yoktu nst ye girdim çok güçlü sancılarım görünüyordu ebe bugün yarın doğurursun sen dedi pek inanasım gelmedi ama haklıymış 😂 doktorum sancılarımın güzel olduğunu söyledi yatışımı yaptı yürüyüş plates falan başladık kontroller tabi o da ne 1 cm ilerlemiyor ama sancılarım iyiydi suniye gerek duymamıştı doktorum bi an bacaklarımda su hissettim ebeyi çağırdım kontrol etti o da ne Bebek kakasını yapmıştı acil sezeryan damdan düşmüş gibi hissettim ağlamaya başladım çünkü çok normal istiyordum neyse nasip dedik aldılar beni eşim göremedim annemle vedalaştık sonra belden iğnemi yaptılar yatırdılar başladılar Bebek yukarda olduğu için bastırmaları hissettim sadece sonra bi ses dünya durdu sanki sadece o ve ben vardık boklu böcüğüm 🐣 kızımı çıkardılar bi an önce bitsn istedim dikişlerim o an anlatılamaz gerçekten sonra benide indirdiler odaya eşimle annem vardı sondayı falan çıkardılar hiç acımıyor İnan’ın karnıma bastırdılar bi kaç kere o can yakıcı ama saniyelik bişey şimdi evdeyiz kızımla sütüm de 3 gün sonra geldi şükür ilk gece zor geçti biraz sütüm olmayınca ama pes etmedim bol bol emzirdim komposto süt attırıcı çay kullandım göğsüme sıcak masaj yaptık helva yiyin inanılmaz süt getiriyor göğüs ucum acıyordu ağladım emzirirken kayınvalidem zeytinyağı yakıp gönderdi onu sürdüm lansinoh kremle iyi geldi sağ göğsümün ucu içine çökük onu da sağıp veriyorum ilk iki gün sütüm yoktu mama verdik oda anne sütüne en yakın keçi sütünden mama (golden goat) sorularınız Varsa cevaplarım arkadaşlar karışık yazmış olabilirim ama idare edin hakkınızı helal edin 🙏🏻✋🏻