Erken ilkinin sebebini rahimde polip dediler di suanki doktorum idi kürtaj yapan o anladı bana histereoskpi yaptı temizledi et parcalrni beslnem3yi onlar drduo dedi ben testi burda öğrendim pihtlsmayi öyle yaptırdım cıktı sonra biz denedik olmayınca ben arkadaşım doktoruna gttn bana heesy güzel gel sana yumurta takibi yapalım dedi klomen ve catlatma iğnesi 1 tne yumurtam oldu denedik günlere uyduk hop hamile kaldım sevindik işte anlattım doktora bende pihtlsma var kağıdı gösterdim cunki ben geçen mart ayindada kimyasal gebelik yaşadım tm dedi 0.4 iğne verdi yeter sana dedi ama bizce o yertmedi kalp durumdada sallamadi olması normal teker deneyin olmadi bi daha deneyin die güldü sadece bende smdi ilk doktoruma geri döndüm kekse ona gtsydim dedim