Kızlar 37+6 haftaligim cuma günü kontrolüm vardı gittim aynı o gün saat 2 gibi belime çok fena ağrı girdi ve kasıklarıma da baskı vardı adım atamiodum dünde alt karnım da rahim bölgemde karnım da ağrı vardı gelip gelip gidiodu otururken falan zorlaniodum bugünde sabahtan beri karnım agriyo şuan gobegimin biraz yukarısından sağ taraftan belimden aşağıya doğru ağrı vuruyo arada siddetleniyo süre tuttum 2 buçuk dakikada bir 30 saniye suruyo ağrı ama biraz keskin sanci gibi gelio yaklaşık sabah olmasada bugünden beri aşırı ishalim de var yürüyüşe çıktım ağrıdan yarıda bıraktım eve geldim uzandım ama gecmio sizce gerçek doğum sancısı mi cok-da şiddetli değil ama rahatsz ediyo endiselenmelimiyim