Fatma60_ şimdi hekim ve operatörlük olarak pek bi fikrim yok, ben ilk muayeneme ona gittim fakat dialogunu beğenmedim baştan savıcı geldi soru sormaya çekindim ikinci kez sorunca sesi yükseldi filan.. yani yeni gebeisniz azcık güler yüz tatlındil istiyor insan, şahsi fikrim tabi