Kızlar ya durun ama valla sonrasında emzirme döneminde kilo sadece bebek için alınan bi 10-15 kg veriliyor gerisi size kalıyo😑😑😑 ben de şuan 3 kilo almışım 18. Haftadayım moralim çok bozuk ama anlamıyorm yemiyorum fazla da ilk 2.5 kilo 10 haftada almıştım midem bulanıyordu poğaça yiyordım ekmek yiyordum bi onlar bastırıyodu sonra 1.5 daha aldım 4 olmuştu toplamda 2 verdim 1 tekrar aldım yani şuan toplamda 3 kilo almışım😢😢😢😢😢😢😢