Aylinar Hanmlr 6+1 ikizlre hamilym dün ic çamaşırma kahverengi leke geldi sizdede oldu mu boyle bisey ne agrm nede dewam eden akintim var şükür 🙏
yumukeller Benimde 6+3 de olmuştu canım. Doktora gittim kahverengi olduğu sürece korkma dedi yerleşme kanaması oluyormuş. Ama yinede gitme şansın varsa bı görün doktora. Düşük olmaması için ilaç veriyorlar çünkü böyle durumda