Aslında herkes gibi bende yazmak istemiyodum doğum hikayemizi ama paylaşayım belki birisine bir yararı olur..
Kızlar öncelikle güzel bir hamilelik geçirdim sağlıklıydı bebeğmiz tabi ufak defek problemler oldu ikili testte falan ama bir sıkıntı çıkmadı şükür sağlığında. bizim doktorumuz son haftalarda 40 haftayı doldursun gelmezse suni verir başlatırız demişti çok stres yapıyodum suni sancı istemiyordum son zamanda bu virüs falan derken aşırı sıkıntıya girmiştim o gün doğumdan bir gün önce ufak ufak karnıma ağrılar giriyodu ama ben piskokojık falan diye pek üzerime almıyodum sancı gibi karnım sertleşip toplanıp kasılmıyodu kızlar adet krapı gibi sancılanıyodum hafif hafif yatakta yatırmıyordu ağrı bu arada uyu uyan falan derken en son kalktım kahvaltımı yaptım bu arada cumartesi güni bu olay pazartesi doktor doğumumu başkatacaktı neysr kahvaltımı yaptım bulaşığımı yıkadım mutfakta bana bir enerji geldi temizlik yapasım tuttu nasıl olsa doğmuyor diye mutfak dolaplarımı temizledim odamı sildim süpürdüm kapı pencere dip köşr yavaş yavaş temizledim yemeğimide yaptım o arada arkasınada terlemiştim banyoya girdim bonyadada uzun kaldım bilinçsizce aklımda bile yok doğum ben evde nişan bekliyodum kızlar nişanım gelirse doğumum başlsr açılmam diye böyle birşey yokmuş onuda öğrenmiş oldum .. banyodan çıktım birazcık uzandım sancılar yarım satte bir giriyodu ama çok aşırı ağrılı değildi yine en son gece 10 a kadar eşime söylemedim telaşlanmasın diye eşime bahsettim hadi hastaneye gidelim diye tutturdu saat 11 de bende eğer gerçek sancıyca birazcık evdr çekip gitnek istiyorum hastanede strese girmim diye eşimin zoruyla kalktım dedim dur bari bir bsnyoya giriyim eğer doğumsa iyi gelir diye zaman kazanıyorum bu arada hemen gitmim diye girdim banyo ya sıcak suyla banyoda bekledim eşim hadi hadi yapıyo tabi oyalana oyalana giyimdim çıktık evden hastanede açılma falan yok sancılarda küçük sancı doğum sancısı değik diye beni eve yolladılar ebeler birşey yokmuş diye ben eve geldim ama bu arada sancılar dahada çoğalmaya başladı ben ağlıyorum ağrıdan sızıdan bu arada saat 2 bucuk olmuş geldim yattık eşime belli etmiyorm ağrımı ama ağlıyorum bir taraftanda eşim uyandı sesime bana kızdı ebele3 yüzünden🤭 maden birşey yok neden ağlıyosun niye canın yanıyo diye zorla beni giyindirdi hastanr tekrar çıktık saat 3 oldu girdim aynı hastaneye gitmedim bu sefer girdik ebe muayne yaptı baktı 3 cm dedi allahım ben bir toaf oldum napıcamı bilmiyorum yabımda kimse yok eşimi almadılar benim yatışım yapıldı eşşme haber verdim annemi annesini aldı geldi hastaneye ve o arada brn hiç oturmadım yürüdüm sürekli ayaktaydım bilinçindeydim doğumun annemler geldi birini yanıma verdiler nstye bağladılar sürekli onun dışında gezdim hastanede sürekli lavabo ihtiyacım oluyodu klozete oturuyodum yarım saat 45 dk kalmıyodum o ara nişanım geldi 3 4 cm iken nişan beklemeyin derim evde 😅.. sabah saat 7 oldu ebe birdaha muayne etti 6 7 olmuş açıklığın dedi bu arada sancılar beni öldürdü son anlardada suni sancı taktılar ağrı kesici belden falan epidrl falan yapmadı ebe zaten doğumum gelmiş diye onada ayrı sinir oldum tabi .. ebe yataktayken perine msjı yaptı bir kaç kez beni ıkındırdı insin bebek diye bende orda aşağya baskı yaptıkça bebeğin kafası geliyo doğuruyorum başımda sadece bir kadın vsr diye kızıyorum 🤦♀️🤦♀️ halbuki kadın doğumu ilerletiyormuş en son bana dedi kalk çömel ve ıkın bebeğin aşsğıya insin başlatwlım doğumu dedi ama benim hiç halim kalmadı durup durup kafamı koyduğum yerde uyukluyodum bütün gücümü temizliğe harcamışım siz sakın onu yapmayın kızlar derken derkeeen en son kadının dediğini yaptım yataktan tutup yere çömelip sancı geldikçe ıkındım aşağda bez vardı ve ben çişimi yapıyorum sandım ebelerden habersiz lavaboya girdim bezi açtım hiçbirşey yok 🤷♀️ anladım ki bebeğin kafasıymış ama bu arada benim elime geliyodu kafası bacak arsmdaydı hemen bağırdım bebek geldi diye herkes odaya koştular annemi çıkardılar yürüyerek çengele çıkmaya çalışıyodum ama bebrk gelmiş gibiydi aşağdan çıktım çıkacaktı zor çıktım yatağa 😅ebe gülüyo bana bebeği ayakta doğuracaksın çabuk çık diye bana bir heycan titreme geldi çok kötü oldum o an hemşire her seferinde uyardı ıkınırken boğazına verme diye bir kaç kez ıkındım bebeğin kafasının çıktığını hissetmedim ama vicudu çıkarken gördüm kıtır kıtır kaydı çıktı ben sevinçten ağlamaya başladım hemşirelen ten teması yaptırdı bebeğimi aldılar sildiler ebe o arada küçük bir kesi attı onu uyuşturdu dikti odamıza geçtik sürekli kanama kontrolu yaptılar falan bebeğimi getirdiler ben giydirdim altını falan bağladım emzirdim 🥰 ondan sonra ağrıyı sızıyı unuttum bebeğimi eşime göstermek için dışarı çıktık eşim tabi bebeğe baktı ama telenfda benim ıkınırken sesimi duymuş çok korkmuştu onu hiç öyle görmemiştim.. unutmadan 10 gün oldu kızıma ve hala boğazım ağrıyo siz sakin o hatayı yapmayın gırtlaktan ıkınmayın .. aklıma gelenleri yazdım kızlar uzun oldu ama birşey sormak isterseniz cevaplarım ha bebekte ultrasonda 3.700 dü ama 3.550 doğdu minnakım sorularınızı cevaplaya bilirim ..