Nursel45 Kızlar ultrasonda resmen pipi görüp sonradan değişen oldu mu ya da böyle birşey yaşayan duydunuz mu kızlar merak ediyorum :) ♥️
hilal_yener Nursel45 doktorum pipisi var dedi 17. Haftada devlete gıdıyordum içime sinmedi özele gittim 20. Haftada kızmış
KubrAbdullahh Nursel45 doktorum pipisi var dedi bende gördüm ama ben kız oldugu içime doguyodu dedm eminmisiniz ben yine gelcem falan dedm rüyaöda gördm dedm kızım olcak benm dedm ismini söyledm sevdm onu dedm doktor tereddütte kaldı vajinal baktı usgyle sonra dedi güldü kızmış bu dedi kordonmuş o dedi özür diledi doktor 😀
Esradegrmen hilal_yener banada 12. Haftada pipi görür gibiyim dedi 17. Haftada büyük ihtimal kız dedi şimdi 20. Haftayı bekliyorum detaylı ultrasona girdiğimde öğrenicem
Eslem13esila Mrb benimle birlikte hamile olan akrabam var ona da pipi göstermişler erkek demişler sonra kız bebek demişler acaba sizede mi öyle dediler
Yesmckmk Ben 11 hafta da görmüştüm yanı doktorum göstermişti tabi erken daha demekle birlikte şimdi 16+3 haftalık olduk elimde resmî var 😝😝 yani pipisinin 🙈😂 benim değişen birşey olmamıştı ama bazen doktorlar bacak arasında ki kordonu benzetiyor pipiye
RabiaOkan Nursel45 Ben😂 Pipi görüp değişti demeyelim elbette değişmiyor. Doktorlar yanlış görüyor. Ben bir de parti yaptım. Kesin olsun diye 16. Haftaya kadar bekledim hiç sormadım. Sonra bir güzel cinsiyet partisi yaptım erkek çıktı falan. 19. Haftamda doktora gittim kızınız dedi.