Park hastanesinde ismail kestaneye gitmiştim gebeliğimin 24. Haftasına kadar, benim çok içime sinmedi ama severek takip olan gebe arkadaşlarım da var. aynı hastanede seda kayman köseyi de çok öneren oluyor yine bı hekime de muayene olan birçok tanıdıgım var