burcu1234567 Park yatak alıp memnun kalan varmı ve en önemlisi içinin yatağında hangi markadan memnun kaldınız? Kaç yaşa kadar kullanılır
mervik21 ben gayet memnunum kızım 5 yaşında hala kullanıyor şimdi kardeşi olacak vermek istemedi bizde ahşap beşik aldık tekrardan
Degisken Park yatakta var mobilya beşikte. Park yatağı ufak aldık her yeri taşıyabilmek için minnacık kalıyor. İçindeki yatakda çilek mobilyanın yatağı. Yayları çok kötü. Keşke mobilya beşik olanını almasaydım.
Ssunal Ben kızımı yaturiyorum. 8. Ayından beri yaklaşık 5 aydır yani. Cok memnunum içine Ekstralar pamuk silte dikturdim. Memnunum . Chicco nun yatagi