Kızlar Merhaba.
2019/Haziran’da düşük yaptım. Sonra hiç hamile kalamadım. (9 Ay)
Bu ay klomen+çatlatma iğnesi kullandım. Ama olmadı. Bugün adet oldum. (Çatlatma iğnesi 16. günde)
Şuan ki durumdan dolayı doktora gidemeyeceğim. Doktorumda gelmeyin. Acil olmadıkça çıkmayın dedi.
Düşük sonrası maalesef kendiliğimden adet olamaz oldum. İlaç kullanarak oluyorum.
Yumurta sayımı, kalitesini artırmam için neler yapmam gerek.
Doktorum inofolic combi vermişti. Hamile kalana kadar kullanıcakmışım. 3 aydır kullanıyorum.
Siz neler yaptınız? Neler yapıyorsunuz?