Duyguslabebegi Merhaba arkadaşlar 26+4üm 26+0ken dr a gittim dr bebeğin biraz minyon olduğunu söyledi 760 gr gibi bir şey söyledi. Sizin bu haftalarda kaç gr dı hatırlıyor musunuz. Biraz kafama taktım açıkçası… birde ağrınız oluyor mu kızlar
Zeynep_441 Duyguslabebegi benim 26 haftalıkken 570 Grm dı. Sorun olsa zaten doktorum derdi zaten.o yüzden kilosunu takıntı yapmayın alacagı kiloyu zaten bebekler alıyor.
Merbe61 Duyguslabebegi benimde 23 haftamdayım 600gramdı doktor hesey yolunda dedı sadece arada lekelerım oluyor fıtıl kullanıyorum
Duyguslabebegi Alpzumra o haftada o gramlarda olması çok iyi maşallah iri bebekler olacak demek ki :)
Bossmanager Suan 26+2 yim 😌 25+5 te kontrole gittim 890 gr dedi doktor . Okuduğum kitaplar da (25 hafta - 25+6 arasında ) 850 gr olması gerekiyor diye yazmıslar.
Alpzumra Duyguslabebegi inşallah canım normale göre zaten erken alınacaklar inşallah böyle gider küveze girmeden atlatırız
Elif2830 Medas bizim aynı hafta ve günlerimiz canım .bebeğimle hafta ve gün uyumlu bir hamiş anneyle karşılaşmak güzel oldu 😍😍😍
Elif2830 Duyguslabebegi 24 hafta içindeyim bende geçen gün kontrolüm vardı 600 gr şuan benim bebeğim ve doktorum gayet normal haftanla uyumlu dedi
Davetsizmercimek Bu arada ben de 26 haftanın hemen basında gittim. 900 gram dedi 🙊 Çok mu ne 😅 ama benim 2.gebeliğim normal galiba