HcA Kızlar başlık açıldı mı bulamadım.. yakın zamanda doğum yapmış yada yapacaklar.. hastanede doğum sırasında yanınızda şu dönemde kaç kişi olabiliyor? Benim annem ve eşim olacak.. fakat 1 kişi istiyorlar annem yanımda kalıcak peki ya sancı çekerken bebek doğduğunda vs.. eşim göremeyecek mi yada annem… bilgisi olan var mı kafam çok karıştı bu konuda..
Aysgl_trl_trn HcA 1 kişi refakatçi olarak izin veriliyormuş. Onda da dışarı çıkmasına izin verilmiyor dedi bana devletteki hemşire 🤷♀️ refakatçin senle girip senle çıkıyor yani
Snmdnz HcA 1 kisi refakatci oluyor canm bildigim ve duydugum kadariyla este dogumda sonra anne ve bebegi gormek icin 10 dk izin varmis canm
melindam HcA Yakın Zamanda Arkadaşım Ankarada Sami ulusta Doğum yaptı Eşini Almamışlar İçeri Annesi Kalmıl sadece Eşide Koridorda beklemiş Bebeğide Çıkınca Görebilmiş Ama Her Hastane Farklı Olabilir. Bazı Hastaneler Ziyaretçi Yasağı Getirdi. Sizin Hastaneyi Arayıp Öğrenmeniz lazım.
Zeyzey90 HcA 1 refakatçi hakkı var. Kim olacağına siz karar veriyorsunuz. İster eşiniz ister anneniz. Ziyaretçi kesinlikle yasak. Doğum sonrası eş görebiliyor diye biliyorum ama kalma süresini bilmiyorum
BadeYaman Gecen hafta gittim kontrol için.refakatçı olarak bir kişi aldıklarını söyledıler özel hastane dogumda 20 nısanda olcak muhtemelen
Aysgl_trl_trn rabnaz6822 sınırlama galiba 1. Derece yakın refakatçi kalabiliyor. Bende tam emin değilim. Hastaneyle konuşmak daha sağlıklı olur
Burcu3509 Bende geçen hafta devlet hastanesine gittim. Kronik rahatsızlığı olmayan, yaşı 65 üstü olmayan, 1.derece yakın 1 kişi kalabilirmiş. Dışarı giriş çıkış yokmuş, benimle girip benimle çıkıcak İş. Baba da sadece 10 DK görebilir dedi. Hemşire ve ebe
HcA melindam bende Ankaradayım ziyaretçi yasak nts için bile bekletmiyorlar eşimi hemen aşağı gönderiyorlar :/ ama belki doğumda görür diye düşünmüştü