7+2 haftalıgız perşembe kontrolümüz vardı. O güne kadar iyiydik. Ama dünden beri değişik bir akıntı oluyor. Böyle beyaz balgam gibi uzuyor. Koyu kıvamlı. Progestan kullaniyorum ama agızdan. Fitil olarak kullanmıyorum. Neden boyle oluyor kı acaba? Bebeğime bısey mı oluyor?