İyi geceler hanımlar bende 39+5 benimde ilk gebeliğim bizdede hiç hareket belirti yok 2 gün sonra doktor başlatacak doğumumu suni sancıyla tabi biraz tedirginliğim ve korkularım hat safaya çıkıyor vakit azaldıkça şimdiden bütün anne adaylarına hayırlı kolay doğumlar dilerim😇🙏🏻