Betyyy Kızlar 25 haftalık ikiz hamileym aşırı bel agrım var dünden beri sizce doktora görünmem gerekiyomu
Elifcek Betyyy Benim de ağrılarım oluyordu karnımda özellikle 27+3 ikizlerimi bekliyorum bende doktorum belin ağrırsa hemen gel dedi bence yarın bi gidin derim
kbracbc Yalancı sancı olabilir biraz uzan eğer geçmezse doktorunla iletişime geçmen daha sağlıklı olur
Betyyy Dün gece midem bulanmıştı birde sanki bebeklerin tekmesini vajinamda hissediyodum şimdi bel agrım geçsede tekrar başlıyor