kbracbc Merhaba kızlar 1 parmak kalınlığında açılmam var geçen çatı muayenesi olmuştum , nst de sancı çıkmıştı doktor eve gönderdi suyun kanaman olursa gel diye ondan sonra ne sancım oldu ne de başka bişey doğurmak istiyorum artıııkkk 😞😞
Aleyy00 kbracbc bol bol halıları emekleme pozisyonunda gırgırla merdiven in çık, ve boyun hizasında bir yere tutunup çömel kalk hereketleri yapın benimde 1 cm açıklığım vardı bunları yaptığım gün doğuma gittim☺️ Ağırlaşmışsındıe iyice kolay doğumlar bir avazda inşAllah
Aleyy00 kbracbc evet kuzenim söylemişti yapayım ne zararı olur ki belki kolay olur dedim yaptıım sancılandım gittim 4 saatte doğurdm🤣
kbracbc Aleyy00 ayy inşallah bana da olur yaaa yürüyorum evim için pilates topunda zıplıyorum temizlik yapıyorum ama tık yok yaa 🙄🙄 bebekte hareketli 🤷🏼♀️
kbracbc Aleyy00 off sorma yaa bende kilo aldım 73 kiloydum en son şimdi de almışımdor kesin kilodan dolayıda çatlaklarım oldu 😞 56 ile hamile kalmıştım
Aleyy00 kbracbc hayır kalıcı oluyor maalesef ilk pembemsi renkte oluyor doğum sonrası da ten rengine dönüyor ama belirgin kalıyor