Kızlar bebislerimiz ilk doğduğunda ıslak mendil yerine pamuk kullanımı aklıma daha çok yattı bunun için kare kare pamuklar var ya da normal pamuk hangisi daha kullanışlı oluyor? Pek bilgim yok. Ilık su ile ıslatıp mı kullanmak gerekiyor daha sonra kurulamali mi ? Ve pamuğu neye koymalı?