yasemink112 Bu ay çatlama iğnesi olmuştum. Ancak adet oldum :( doktora gitme konusunda kararsızım. Sürekli çatlama iğnesi kullanmak istemiyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum
Mavi87 yasemink112 😔 bende öyle. 2 kere klomen+ovitrelle ayrıca 2 kere de aşılama için ovitrelle kullandım. Yine olmadı. Şu virüs döneminde herşeyi akışına bıraktım artık
yasemink112 Mavi87 bende öyle düşünüyorum. Doktorum Rahim filmi çekelim demişti ama virüs yüzünden biryere de gitmek istemiyorum. Çakşır suyunu denemeyi düşünüyorum bu ay.
hamileyizanneyiz Ben 3 kere ovitrelle kullandım 1 kere gonal f kullandım kalamadım tedaviyi bıraktım 9 ay sonra kendiliğinden oldu
Deleted5544 bende 3 kez klomen + çatlatma iğnesi = negatif 2 kez klomen + çatlatma iğnesi + aşılama= negatif gonalf 450 + çatlatma iğnesi= pozitif ☺️
Mavi87 Deleted5544 maşallah canım. Ne güzel.. bende gonalf+ovitrelle kullandım 2 kere ama olmadı. Nasip değilmiş
Mavi87 yasemink112 çakşır suyunu denemedim canım ben. Aslan pençesi ve hayıt tohumu denedim. Çakşırıda deniyim olmadı bu ay
Minigim123 yasemink112 evet canım çekildi bi problem yoktu. Ben ikinci çocuğum olsun diye 6 yıldır uğraşıyorum 😯
yasemink112 Minigim123 şimdiki zamanda hamile kalmak çok zor. Rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin yakın zaman da 🤲