Minicikkiz Kızlar kafam karıştı benim adetim 5 gün sürüyor Ama Ocak 18 adet oldum Şubat 21 adet oldum Mart ayındayız hala adet olmadım kacgun geçti Hesaplamaya çalışıyorum ama yapamıyorum 🤷 Sanırım adetim gecikti baya
Deletedmom189 Minicikkiz adet olduğunuz ilk günden başlayarak sayarak hesaplanır 18 ocak 21 şubat arası yani döngünüz 35 gün. Bu ayı hesaplarken de yine 21 şubattan başlayarak sayıyorsunuz bugün 39. gün yani 4 gün gecikmiş adetiniz.
Minicikkiz Tstnptt Ben 3 gün hesapladım . Adet gününden saymadan . Normalde 2 3 gün gecikiyodu. Eczanelerde kapalı şansıma 😢
Tstnptt Minicikkiz adet gününde olsan 21inde olacaktın 3 gün gecikmeli geleceğini düşününce 24ü bugün 29u 5 gün oluyor o zmn da kuzum yarın eşin eczaneden alabilir yada nöbetci eczane yakında varsa istiyorsun galiba inşallah vardır bebişin
Minicikkiz Tstnptt insallh vardır bebek ama sanmıyorum. Göğsümde şişlik yok. Sürekli idrar gelmiyo . O yüzden sanmıyorum ama hayırlısı olsun tabiki ☺️ İnşallah hamileyimdir 😍
Tstnptt Minicikkiz herkesn belirtisi aynı olacak diye bişey yok cnmm hakkında hayırlısı bol bol dua et
Ysssm Minicikkiz canın benim hiçbir belirtim yoktu 😅 şok olmuştum ögrenince herkeste öyle dedigin belirtiler olmuyor bence sen en iyisi test al 5 e kadar tüm ezc açık
Minicikkiz zeyzey95 Canım nasıl hesapladin. Adet günlerini hesaplamadin demi. İki kişi 8 gün dedi ozaman öyledir 🤷😊
zeyzey95 Minicikkiz adet olduğun günden hesaplanıyor canım 21 nde olduysan tekrar bu ayın 21inde olman lazım o şekilde hesaplanıyor 21inin üstünden de 8 gün geçmiş