edanur2426 canım 17aylık bi oğlum var 34haftalıkta hamileyimoğluma almadım geçen sene şimdi mutlaka alıcam ve özellikle otomatik sallanan alıcam evet 7.ayına kadar bilebiliyorlar ama ondan da inmiyor öyle rahat ki bebeği ilk zaman beşiğe yatıramıyırsun heleki gazlıysa mecburen sallıyorsun ayakta sallamaktaysa o sallasın ben işimi görüyüm e bebek marka olan çok fahiş fiyatta değil iş görür