Ceylann_5311 Arkadaşlar 16 haftanın içerisindeyim yarın hastaneye gidicem acaba cinsiyet belli olur mu?
Cafede Ceylann_5311 ben 17 haftaya girecem iki uc gun sonra hala gitmedim 12 haftalikken erkek gibi demisti dr
Ceylann_5311 Nadiscim ay ne güzel canım bende çok merak ediyorum artık fark etmez ama insan severken bile ne diyeceğini bilemiyor Suan 😂 inşallah yarın öğrenirim 🙏
Nadiscim Ceylann_5311 aynen benimd eilk gebeliğim hiç farketmiyordu cinsiyeti ama oğlum veya kızım diye seslenmeyi çok istiyordum sırf o yüzden gidip öğrendim☺️☺️
Melisaaat Benimde 12de tahmin etti erkeğe benziyor dedi 15te kesin erkek dedi öğrenirsiniz duruşu uygun olursa ☺️
Csnsu Bnm 12 hftada % 60 erkek dedi 15 te gttğimde kız resmen dedı 20 haftayı bekliyorum ozaman kesın der heralde😂
Seriii Ceylann_5311 ben şuan 15+3 teyim 13. Haftamda ikili testte kız gibi ama belli olmaz değişebilir emin değilim dedi o yüzden 18. Haftayı bekliyorum😏 Doktor baştan çok heveslenme en doğrusu 18-20 haftalarda belli olur dedi
Ceylann_5311 Mrvakb canımm bende bugün gittim yüksek ihtimalle kız dedi kızım geliyor galibaaa yanılma payı varmı bilmiyorum ama 🤷♀️🥰
Ceylann_5311 Ay maşallah arkadaşlar erkenden öğrenen bile varmış yarın gidicem inşallah gösterir yazarım buraya sonucu 😊🥰🙏
Mrvakb Ceylann_5311 bize cok emın konustu ama yinede yanılma payı olabılır bence 🥰 Ama ben hıssediyorum baştan beri kız olacağını 😊