Sare34 temmuzgunesi canım hamilelikte lazer yapılmıyo diye biliyorum, ben hamile olmadan önce gidiyordum hastanede yaptırıyordum bende ama hemşireye sordum hamileyken hatta bazen emzirirken bile yapılması iyi değilmiş
Rabia95 temmuzgunesi ben phılıps lumea prestıge kullanıyorum , bacaklarımda koltuk altımda tamamen bitirdi ama genital bölgede çekiniyorum, ev tipini kullanabilirsin demişti doktor. Ama ben bulantıdan kafamı kaldıramadığım için yapamıyorum
temmuzgunesi Hulyaawc doktorum kullanabilirsin dedi genital bolge disinda ama yinede emin olamadim bi soruyim sizlere de dedim kullanan var mi diye
temmuzgunesi Sare34 ev tipi lazer oldugu icin atis gucu az oldugu icin doktorum yapilabilecegini soylemisti normal lazere bende gidiyordum hamilelikten once hamile kalinca ev tipine gecis yaptim doktor atis gucu hastanelerdeki kadar yuksek olmadigi icin yapilabilir demisti
temmuzgunesi Ponciginannesi_ ben cok memnunum daha oncesinde lazere gittigim icindir belki bilmiyorum bitirmeyi garantilemiyor makina ama 2 ay tuyleri uyutuyor ve azaltiyor
temmuzgunesi Ponciginannesi_ evet agdaya gerek kalmiyor hic agda da yapmadim dogrusunu soylemek gerekirse ama bu donemde dogru olur mu bilmiyorum doktorum yapabilirsin dedi ama emin olamadim
temmuzgunesi Rabia95 aynen banada genital disinda kullanabilirsin dedi yanitiniz icin cok tesekkur ederim cok yardimci oldunuz :)