Pembiskizim Twinksmom yalnız değilmişim ama bak BİM’den alıp yapıyorum ben hala tutamadım boğazımı 😂😂
Sumeyye_g Kursadbudak bende aynı durumdaydım ben önceden aşırı seven biriydim hergün burger verseler yerdim 6 ay ağzıma sürmedim ama aşırı canım istiyordu doktoruma sordum tabi öyle şeyle r yemezsen iyi olur dedi ama canım çekiyordu bi kere ye bişey olmaz dedi bende öyle 3 4 kere yemişimdir hamburger kola valla yedim doğurdum şükür bişey olmadı yani öyle
Efesevim saree bende bikaç yudum içtim tabi eşiminkinden ondan bişey olmaz bir bardak dolu dolu içmedik 😃
fosforlukalem Pek sağlıklı ve gerekli görmüyorum fast food yiyecekleri. Ama ben de 1 kere yedim hamilelikte. Canım çektiği zaman nefsimi köreltecek kadar yiyorum. Ancak şu an corona’dan dolayı 2 kat riskli bişey bence. Evde yapıp yemek en güzeli
Tugceecikk Kursadbudak vala canım benimde burger king çekti rüyamda gördüm yiyorum dayanamadım sipariş verdim yedim bi güzel :) napıyım duramıyor insan hijyenli olduğunu düşünüyorm içinden kağıt çıktı çalışanların kuryenin ateşi yazıyordu kontrol ediyorz filan diye