Mira,Mia,Mina,mila,Lina,liva,Lia,lira.....😂😂😂😂😂😂 Şu gibi isimleri forumda inanın yüzlerce kişiden gördüm duydum. Ayşe Fatma gibi bir nesil uzun zaman bu dört harfli anlamını bilemediğimiz isimlerden oluşacak. Benim kızımın adi nazlı olacak.ama bilge ismi de çok güzel. Çiçek isimleri de hoş nilüfer Yasemin menekşe. Fikir olsun tatlım. Allah sağlıklı sıhhatli ömür versin tabi öncelikle.