deletedmom259 Selam kızlar. Biraz önce wc ye gittim 2-3 damla kan vardı. Normal mi bu ? Hastaneye gitmem gerekir mi?
Tumurcuq deletedmom259 belki nisa dr canim..benmde ilk hamlelym de kanli akinti gelmsdi ama benmki coxdu sanki adet oluyordum
ozlmgull Tumurcuq sonra noldu düştü mü bebek aynı durum bende de var 4 haftalık hamıleyim ama kasıklarımm ağrıyor cok hafifi kanamalarım var