nursedahatira Haftamdayım. Vücudumda çok fazla kas seğirmesi gibi bi şey bar kolumda bacağımda hatta az önce parmağım bile attı 😂 karnımda da bi şeyler oluyo ama bebek mi yoksa yine seğirme mi karıştırıyorum 😂 geçen gün oturuyodum elim karnımdaydı elimle hissettim bağırsak hareketi mi bebek mi seğirme mi anlayamıyorum var mı böyle şeyler yaşayan
AysaRuzgar nursedahatira bende 19+6 🌸 balık gibi süzülüyor hissediyorum. Bir iki haftaya sağlam tekmeler gelir.
Nilaydogan nursedahatira 19+6 yım bende böyle pıt pıt dokunma gibi birsey var ama anlayamıyorum ilk hamileliğim acemi geliyoruz 😁
Unsalinn_Annesii nursedahatira 19+2 olduk bizde ☺️ ben de hissediyorum bazen ama hissettiğim bebek mi bilemiyorum ama eskilerde böyle şeyler olmadığı için bebektir heralde ve ilk gebeliğim ondan tecrübesizlik farkedilmiyo ama bi kaç haftaya tam hissetmeye başlarız heralde ☺️
Esrdrn nursedahatira ben de 19.Haftadayım iki haftadır gayet net hissediyorum pıt pıt şeklinde bazen daha sert oluyor hatta geçen gün elimi tam göbek deliğimin altında tutuyordum elimden bile hissettim bildiğin ben buradayım diyor genelde dinlenme yatma anında hissediyorum 🥰🥰
nursedahatira Nilaydogan aynen öyle nasıl bi şey bilmediğimizden bir de bence doktorlardan kaynaklı hissediyorum diyosun bağırsaklarının hareketleridir o diyor sonra her şeyi bağırsaklara bağlıyosun 😘
AysaRuzgar nursedahatira valla bilmiyorum benim ikinci gebelik ben normal hareketlenmesini anlıyorum ☺️ Sizinkide hareketleridir.
Pinar06 Bende karnımda bi çekme harketleri hafif cimcikleme gibi şeyler hissediyorum acaba hareketlerimi diye düşünüyorum
Jiji-m 19+2 deyiz bizde 🥰 bende hissediyorum kibirdiyor gibi sanki boyle hafif dokunuyormus ve balik gibi yuzuyor yer degistiriyor cok guzel bir duygu 😍
sonsuzmasalim nursedahatira 19 haftalığım ve yaklaşık 2 haftadır hafif hissediyorum. İlk doğumum 14 ay önceydi ve sezaryanlı olduğu için hala uyuşukluk var ve bu sebepten hissetmem zor oluyor🥰 ilk gebeliğimde 17 haftalıkken çok net hissediyordum