mahirarifmomy Hanımlar bebek alışverişi için en uygun zaman nedir? Malum şuan sıkıntılı bir dönemdeyiz ve ancak internetten alışveriş yapabiliyoruz çoğumuz .Ben 17+1 deyim henüz erken mi yoksa yavaştan almak gerekir mi ? Sıkıntının bitmesini mi beklemeliyiz ?🥰
Nisa-Nalbantoglu mahirarifmomy bende erkenden yaptım duramadım sonra bi baktım tüm eksikleri erkenden bitti tam göbeğim tatlı tatlı çıktı iyice hissediyorum bebeğimi tam alışverişin en keyif vereceği zaman derken bi şey alamaz oldum eksik kalmadığı için bence alırsanız bile az alın zamana yayın tadını çıkarın :)))
Unsalinn_Annesii mahirarifmomy 19+2 deyim bende yavaş yavaş bi kaç bişey almak istiyorum aslında sipariş edeyim diyorum ama bakıp almak çok daha güzel ve daha keyifli o yüzden sıkıntının geçmesini bekliyorum inşallah ☺️
mahirarifmomy Unsalinn_Annesii evet ben de bakıp almak istiyorum ama sürecin ne zaman biteceği de belli değil .İnsan kararsız kalıyor 🤷🏼♀️