Adı ne ilacın ?.Anestol ve procto glyvenol vermişti genel cerrah ama doktoruna sor yine de genelde veriyoruz gebelere demişti.Kadin doğum doktoruma da sordum kullanabilirsin demişti. Procto olanı düzenli geçene kadar kullanmıştım ama anestolu acı geçince bırakmıştım.Fazlası zararlı olur diye. Bir de zeytinyağı sürdüm o da iyi geldi.sıcak su ile yıka rahatlatır.Ama sıcak su oturma banyosu yapma doğumu tetikler demişti doktorum.