Masalmisalii Arkadaşlar bir ay once sezeryan doğum yaptim. Yaklaşık 1 haftadır sol kasigim ağrıyor batıyor eğilip kalkmada güçlük çekiyorum acıyor dokununcada dikişlerim ağrıyor. Aynı durumu yasayan var mi ?