Seymasezer Persembe günü normal doğum yaptım suan evdeyim ve acayip büyük tuvaletim var sıktkça kendimi yapıcam sanki altıma dikişlerime hisey olur mu :(
Prenses39 Seymasezer zannetmiyorum ya hem daha ne kadar tutacaksın ki üstelik tuttukça kabız olursun daha zor olur kabız olmamaya çalış
Buluteymen Seymasezer tuwaletini tutma kabiz olursan dikisin patlar bnm ilk dogumda cok zorladim yapamayck hale gelmistim zorladim bitane dikisim patladi tekrar dikis attilar malisef dikkt et
nisam45 Olur tabi sakin kabiz olma dikişlerin şişer basurun kabarir disari atar.ishal yapacak seyler ye.ben cok cektim o durumdan