Gazel0606 Vahinal progrstran kulmıdktan sonra iç çamaşırı peçete ıslanıyor mu korkuyom bebeğin suyumu erken dogum riskim var acılmamı olmuş Allah korusun tecrübeli anneler yardım edin
cansel30 Gazel0606 panik yapma canım bende üç ay kullandım devamlı çamaşırım ıslanırdı çamaşır değiştirirdim günlük pet kullan doktorum gayet normal demişti akıntı için
EzgiCan_ Gazel0606 çok normal bende baya kullandım zaten bunun tek zor yanı o bence çamaşırın sürekli kirleniyor. ya sürekli peçete koy ya da ped değiştir sık sık ya da iç çamaşırı değiştir buna yapacak birşey yok
Busbus2684 Gazel0606 bende kullanıyorum canım 21 haftalık hamileyim, 2 tane kaldı doktorum sonra bırak dedi, benim de oluyo akıntım, ama normaldir diye sormadım ben hiç doktora bişey olcağını düşünmüyorum rahat ol bence
Selen2688 Gazel0606 Bu benmde oluyor ve peçete asla koyma günlük ped kullan peçete mantar yada enfeksiyona yol açabilir.
merveakcy09 Gazel0606 ilk üç ay kullanmıştım ben enfeksiyon var gibi hissetmiştim evet ama ilaç eridiği için o yapıyor onu. Yinede doktoruna danış istersen için rahatlar.
Hasibeee Gazel0606 canım ben kullanmayı bırakalı 4 ay oluyor önceden hiç akıntı sorunun olmamasına rağmen bu ilaçtan sonra sürekli akıntım olmaya başladı ve hala da devam ediyor. Ara ara su gibi akıntı da geliyor doktora sordum bebeğin suyunun iyi olduğunu ve o akıntının çokönemli olmadığını söyledi.