Burda yazılanları okuyunca biraz rahatladım. Bnde 35 +4 um, gaz sancısı, vajina ağrısı, bel ağrısı, ara ara baş ağrısı var birde sanki vücudumdaki bütün kemikler sızlıyor özellikle bacaklarım. Bazen dogsada rahatlasam diyorum bazen 10 gün daha dayan öyle gel diyorum . 🤦♀️