Merhaba arkadaşlar 32.haftamdayım sabah uyurken birdenbire hapşurdum sonra burnum aktı bende üşüttüm sandım peçeteye sildimki kanmış sonra kanamaya başladı neyseki 10 dakika bekledim filan durdu.internetten baktım gebelikte bebek büyüdüğü için kan basıncı artar burundaki damar çatlayabilir diyor.Benim hiç burnum kanamazdı normalde 2 3 senede bir defa kanarsa kanar.Normalde bulantımda olmaz ama gece bulantımda çoktu adet sancısı gibi bi ağrı girdi geçti sonra.Bunların birbiri ile bağlantısı yoktur ama sizinde kanadımı burnunuz hiç sizce neden olmuş olabilir🤔Doktorada gidemediğimz için insan herşeyi kafasına takıyor😖