dilarahmt Doğum için ekim 10 dedi doktorum. Bugün itibariyle 12+1 olduk.🥰 Salı günü ikili testimiz var. Sizler Nasılsınız? Nasıl geçiyor günleriniz?😇
ags dilarahmt biz de 11+6yız ☺️ Cumartesi günü ikili taramamız ve kontrolümüz var. Doktorum başka bir şehirde umarım sorunsuz görüşebiliriz. İki gündür akıntı problemim vardı kokusuz. Arkadaşlara danıştım içimi rahatlattılar sağ olsunlar☺️ Bulantı kusma da azaldı. İnsan her şeye telaşlanıyor
Boncuk_123 dilarahmt 11+5 iz bizde ınsallah persembe bunu kontrolümüz var cok merak ediyorum cinsiyeti soylermi acaba
Mathteacher dilarahmt ben de 10+6 yım kızlar. Benim de 18 ekim gösteriyor. Nisanın 15inde gitmeyi düşünüyorum ki cinsiyeti öğrenmek için çok heyecanlıyım cinsiyet konusunda
Rinesmi Bizimde 26 ekim gibi olacak kismetse:) su an tam 10 haftalik olduk. Ikili teste 2 hafta kaldi. Cinsiyet meraki sardi bu gunlerde😊
ags dilarahmt ikili teste geldiğinde cinsiyet hakkında konuşuruz demişti doktorum. Bebeğin pozisyonu iyiyse söylüyorlar genelde. Ben de merakla bekliyorum☺️☺️
nurcakir58 dilarahmt amin isallah ikili test yaptırın soyluyolar cinsiyet ben sigortata guttim soyledi
Frdugr0212 Selam kızlar bende 12+3 üm Doğumum 8 ekim gözüküyor allahın izniyle 🌸🌸🌸🌸🌷🌷🌷🌷 nasıl geçiyor hamileliğiniz ?? Aşırı Bulantı yaşayanlar oldu mu benim gibi 🤷♀️
dilarahmt Frdugr0212 benim öyle rahatsız edecek şekilde bulantım olmadı ama çok fazla uyku hali ve tansiyon düşüklüğüne bağlı halsizliğim oldu 10haftaya kadar.sonra giderek azaldı.Şimdi iyiyim çok şükür🙏🏻 Sadece çok acıkıyorum😅
Giz4110 Frdugr0212 aynen benim de 8 Ekim görünüyor canım sağlıkla gelsinler inşallah 😊 🙏 iki üç kez bulantım oldu ama sanırım ilaçlardan sadece sabahları onun harici rahat geçiyor şükür bekliyorum minnak kızımı 🥰
dilarahmt demioz bir tek ben mi böyleyim yaaaaa.diye düşünüyordum bende😂 yemek yiyorum yarım saat geçmeden midem kazınıyor sanki🤦🏼♀️
Kkaya0153 Bu ikili testi yaptirmasak birşey oluyor mu ya ense kalınlığı testinin tek başına bakilmasinin bi anlamı var mı ?
dilarahmt Kkaya0153 bence yaptırmalısın,bebişin sağlık durumunu önemli ölçüde belirliyor.için daha rahat olur en azından.
sedabl Kkaya0153 ben yaptırmamayı düşünüyorum yanılma payı oluyomuş %30 hem de vieüsten dolayı Sağlik ocağında ultrason varsa orda cinsiyetine baktirmak istiyorm sadece.o kadar ense kl ultrasondada görünüyor
dilarahmt Hashasim2020 bazı doktorlar tahminde bulunuyormuş sizin haftalarınızda ama daha erken gibi çünkü değişkenlik gösterebiliyor😊
Yagmurat39 dilarahmt bende öyleyim 9+2 ve kilo artışım 2 kiloyu geçti moralim çok bozuluyor ama yine acıkıyorum yine yiyorum engel olamıyorum
Fatma_24- Bizde 11+6 olduk Ekim 7 gibi inşallah olacak , ama doktora gidemiyorum ben bulunduğumuz yerde çok vaka var korkuyorum aklım hep bebeğimde ne yapacağımı bilmiyorum bunalımdayım😟😟