Darkgod Anrebasum bana 36 da gel dedi de ben 34+4 de falan giderim çünkü son haftalar ya Allah korusun suyuna kordonuna baktırmak lazim gelişiyor mu günü gününü tutmuyor çünkü dün mesela çok gguzel oynuyordu bugün çok az nedense 😳🙄
Mucize34 Anrebasum evett yaa off öyle uzuuldum ki bebeğime bişey olucak diye ama alttan ara sıra camasirima geliyor su azıcık bişey çiş kaçırmış gibi
Anrebasum Mucize34 Hemen uzuluyo insan zaten😞 Ama cok sukur ki haftan iyi.Takip et bakalim akinti falan da oluyor o sivi cok akinti oluyormus bu haftalarda. Doktor ne dedi, risk gordu mu yoksa normal mi dedi
Anrebasum Uykuclimon 😍 nasil hissediyorsun , zorluyor mu indi mi asagiya baski yapiyor mu? Hazirliklar bitmistir zaten🙏
Darkgod Anrebasum bilmiyorum ki hiç de yorulmadim bugün gece çok haareketliydi sabah biraz şimdi hiç neredeyse ama korktum şimdi gitcem neredeyse ama ssabahi bekleyim sağlık ocağına giderim en kotu
Mucize34 Anrebasum riskli demedi ama iç camasirimin arkasına doğru geliyor bazen her zmaan değil ama. İdrar gibi kokusuz ama . Geldiğini hissetmiyorum bile yani yarın bidaha gidicem. Bol su içiyorum mesela azaldığını ogrendigimden beri tuvaletten cikmiyorum bu yuzden.
Uykuclimon Anrebasum beşik kaldı bitek canım herşey tmm bebege gelirsekte benimki hep dogum pozisyonunda ve aşşagıdaydı hep cnm bazen hareketleri acıtıyor ağırlaştıkça
Anrebasum Darkgod Tatli yiyip bekledin mi bir de duz yat sirt ustu kumanda koy bakalim tepki veriyor mu
Anrebasum Rabia-22 Kesinlikle😂 insallah o günleri sag salim goruruz de hep gulerek hatirlariz bu gunleri😍