ElifKahya canım benim 9 aylık oğlum var temmuzda doğdu. İlk bir iki hafta bizim gibi atelt uzun kollu giydirdim pijaması tek kattı ama. Sonra istanbula geçince sadece zıbınla durdurdum iki günde bir banyo yaptırdım her banyodan aonra 1-2 saat uxun kollu ve pijama giydirdim o kadar yaz bebeği çok rahat oluyor hiç dert etme bol bol zıbının olsun yeter tabii olduğun yer bilmiyorum ama 😁🤭