Arkadaşlar ben şunu farkettim, parmağımı çok kanatıp ölçtüğüm zaman şekerim normal çıkıyor ama azıcık kanatıp ölçtüğüm zaman yüksek çıkıyor, sabah kanatamadm 97 çıktı açlık yarım saat sonra kanatıp ölçtüm 80 çıktı. Ben şimdi hangisini baz almalıyım bilemedim. Aletim optima.