Kızlar 15+2 yim iki gündür sanki parmak karnımda geziyor gibi hatta eşim elini değdirdi sandım öyle bir his oluyor karnımda. Ve son 1 haftadır sezeryanla kesilen yer oluyor ya orası çok sert oluyordu bugünde bebek mi bilmiyorum soluma döndüm az önce ve birden karnımda bir sertlik oldu tamamen sağ tarafımda bir el kadar büyüklükte sert bir yumruk gibi mi desem bir el mi desem o şekilde anneannem ebe ona sormuştum geçenlerde bebek çok hızlı büyüyor artık bundan sonra böyle şeyler normal bebek toplanıyodyr dedi sizin basiniza bu tür birşey geldi mi bu haftalarda bilgilendirirseniz sevinirim