Canireem Yatışım yapıldı 4 cm açıklık var epidural yapacağım inşallah sizlerle doğumdan sonra da yaşadıklarımı paylaşacağım. Bana bol bol dua ediiin🙏
Zarinzemzem Canireem Hade Allah bir avazda dogurmayi nasip etsin insallah . Sancilari Güzel karsila cünkü sonucta cocuguna kavusacaksin insallah . Dualarimiz bütün doguma girmis kadinlara❤️
Dumanzeliha Sancınız falan var mıydı hissettiniz mi siz bende 39 oldum bugün ama belirtim hiç yok gibi me geliyor
TeacherS Dumanzeliha canım 39 olmuşsun çok aşırı seni kısıtlıyor mu yoksa salgın olmasa rahat Bi şekilde dışarı çıkıp 1 veya 2 saat dolaşıp eve gelinecek durumda oluyor musun acaba 39 da
Deryaaasel Dumanzeliha bende bugün 39 oldum ama vajinamdan başka bir ağrım yok 🙄 ne sancı ne bel ağrısı 🙈 ne zaman gelcek merakla bekliyorum 🤭😁
Dumanzeliha TeacherS beni aşırı kısıtlamıyor açıkçası ağrılarım var evet ama yürüyüş yapabiliyorum kendi bahçemde
Dumanzeliha Deryaaasel benim bebeğim gittikçe irileşiyor normal doğuma engel dedi doktorum Bende çok normal doğum istediğim için gelmesini istiyorum ama sıfır belirti ☹️
Deryaaasel Dumanzeliha kilosu ne kdr canm? Ben geçen hafta gittim 38+3 te 3350 gram oldu dedi doktor. Normal doğum için de uygun görünüyorsun dedi. Bu hafta da gidicem artık bakalım ne dicek 🙈
Aydan123 Canireem Allah yardimcin olsun kolay dogumun olsun inwAllah sag salim alasin minnowunu kucagina😘🥰🤲
Dumanzeliha Deryaaasel benim ki 38 haftalıkken 3800 olmuştu canım bu hafta doğmazsa artık alırım demişti doktor bende elimden geleni yaptım ama gelmeye niyeti yok yarın randevum var bakalım nasip artık 😊