Emelclk Bu sabah 5.testimi yaptım oda negatif. 8gün gecikmem oldu. Beyaz akıntım devam ediyor. Bulantı çok şiddetliydi ara ara karın ağrım, genitalimde anlayamadığım bir ağrım ve bel ağrım oluyor 😏
Gizemnaz_ Emelclk canım vazgecme sakın benimde adetim geciktigi donemlerde yumurtlamam oluyordu adette olamiyordum buyuzden ve bu ay kalktim sogan kuru yaptim bu duzensizlikler icin senin hep duzensizmidir adetlerin
aktkr Emelclk stresli günler yaşıyoruz ve mevsimsel geçişte var. Belki ondan gecikiyodur adetin. Benimde 4 gün gecikmişti gidip kan verdim negatif çıktı. Idrar testini de 3 defa yaptım. Oda belli belirsiz bir çizgi vardı ama değilmişim malesef
__birafitap__ Emelclk bu anlattığın belirtiler idrar yolu enfeksiyonunda da oluyor canım ben kaç kere yaşadım kesin hamileyik diye düşünürken hep enfeksiyon çıktı ne yazık ki
ags Kan testi kesin sonuç. Evdeki testler hakkında çok farklı şeyler duyduk neticede. Benim başıma gelmedi. Test yaptığımda gecikmem olsa bile varsa çıktı yoksa çıkmadı.
Emelclk Gizemnaz_ benim eşim yanımda değil son ilişki 9unda oldu. Geç yumurtlama olsa bile eşim yanımda olmadığı için 😏 çok düzensizlik yaşadım en son aralık ayında ilsç kullandım 3 aydır düzenli oluyordum ama yine olmadım
Emelclk Gizemnaz_ soğan kürünü de 4 gün yapabildim ertesinde şiddetli baş dönmem oldu vertigom varmış bende bıraktım kullanmayı belki alakası yok ama araya bir kaç gün girdiği için devam etmedim
ags Emelclk umudunuzu yitirmeyin🙏🏻 Sizi anlıyorum negatif görmeye alışmak yoruyor insanı evet ama sonu güzel olsun inşaallah. Bir süre daha bekleyin madem. Bu döngüler hiç belli olmuyor. Başımıza gelmedi diye yoktur demek de olmaz. Sizin bünyenize hormonlarınıza bağlı neticede
Emelclk ags Sağolun Allah razı olsun böyle yaklaşımlar beni çok rahatlatıyor. Vaktinden önce çiçek açmıyor tabii ama işte çok istediğim için hayal kırıklığı yaşıyorum hemen
ags Emelclk o kadar iyi anlıyorum ki sizi. Ama merak etmeyin dediğiniz gibi vakti geldiğinde hiç beklememiş gibi hepsini unutturacaktır. 🙏🏻
mlsmrtgll Emelclk belki geç döllenme olmustur mesela bende geç döllenme olmustu idrar testinde geç görmüştüm çift çizgiyi ben o yüzden en kesin sonum kan vermek
Emelclk mlsmrtgll eşim yanımda olsaydı geç döllenmedir geç yumurtlamadır vs derdim de şu an diyemiyorum. Hayırlısı olsun artık
Aydan123 Emelclk benimde adetim gecikmiwdi 9gun 7.8 tane test yapdim cikmadi hic biwey sonra adetim oldu cok uzulmuwdum 😒 gelecek ay yine adetim gecikdi 3gun cok kafama takmadim uzulmiyeyim diye anemlere gidiyordum sabah cok kotu oldum yolda bawim dondu ewim beni oturtdu biraz dinlendim eczanedende test aldim annemlere gitddim hemen yapdim pozitiv cikdi 🥰😘