Esrelf Betlugurnr intra uterin gelişme geriliği ( IUGR) = bebekte gelişme geriliği var demek. Tam olarak kötü birşey değil tedavi ile bebeğin gelişme geriliği düzeltilebiliyor diye biliyorum.
Zeynepmom Betlugurnr hayır canım eğer gelişme geriliği olsaydın inatre üretin gelişme geriliği derlerdi kısalışı IUGR
Esrelf Betlugurnr canım bak intra uterin = rahim içi demek. İntra uterin gelişme geriliği=Rahim içindeki bebekte gelişme gerili var demek. Sonuç olarak bebekte gelişme geriliği var tıbbi terime takılmaa.