Egh1607 ben de 13 haftalıkken öğrendim, ikizlerimden birisi çook hareketliydi doktor hemen söyledi erkek diye, diğeri saklıyordu ama tek yumurta ikizleri oldukları için o da erkekti, doktor yine de 5 dk boyunca görmeye çalıştı o da gösterdi sonunda 😊